7 способів залучення нових клієнтів через існуючих

Сьогодні ми розглянемо 7 способів того, як можна збільшити кількість клієнтів фітнес-клубу не використовуючи такі набридливі методи як реклама в періодичних виданнях, оголошення по поштових скриньках, просування в пошукових системах і соціальних мережах. Ці способи допоможуть залучити достатню кількість нових клієнтів за рахунок використання вже існуючої клієнтської бази. Якщо клуб має 100-300 абонентів, то цілком реально залучити стільки ж, якщо не більше. Отже, 7 простих способів …

1. Активне залучення за рекомендацією
У кожного клієнта, що активно відвідує клуб, є родичі, друзі, знайомі і колеги. Потрібно отримати три-п’ять таких контактів (зрозуміло, за подібну послугу слід запропонувати якесь заохочення). Далі відбувається процес обдзвону цих контактів і запрошення в клуб для отримання подарунка від їх знайомого або друга. Тут обов’язково слід добре продумати стратегію і манеру розмови, щоб не відштовхнути людини, а також варіанти подарункової послуги. Наприклад, ми отримали по 3 телефони від 50 абонентів, зателефонували з ними і запропонували відвідати клуб. З них прийде третя частина або трохи менше, після подарункового заняття абонентами цілком може стати чоловік 15 . Як показує практика, при правильно організованому процесі такого роду маркетингу результат не буває менше 10%, а в деяких випадках і всі 20%. Такий процес характеризується циклічністю, тому що контакти друзів і знайомих згодом збираються у нових абонентів.

2. Подарунки та акції для друзів
Для залучення нових клієнтів з числа друзів і знайомих постійних абонентів клубу можна видавати подарункові / знижкові сертифікати, приурочені до якогось клубному події або події в житті абонента. Це може бути сертифікат на будь-яку послугу, скориставшись якою у людини виникне бажання продовжити відвідування. Це також може бути варіант покупки одного абонемента і отримання другого безкоштовно або ж за половину вартості. Звичайно, є ризик, що подарункові сертифікати так і не будуть затребувані, проте іноді вони все ж спрацьовують.

3. Заходи
Закритий захід для абонентів і їхніх друзів / Відкритий захід для всіх, а для клієнтів і їх гостей віп-запрошення.

Для таких випадків необхідно підготувати особливі варіанти пропозицій. Вони повинні бути обмежені за кількістю, і відрізнятися від звичайних абонементів якийсь «родзинкою», здатної схилити чашу терезів у тих, хто сумнівається в сторону їх придбання.

4. Подарунки – реклама клубу
Постійним клієнтам можна видавати з яких-небудь важливих дат пам’ятні сувеніри з логотипами клубу. Це можуть бути кепки, футболки, наклейки на машину та інше. Багато клієнтів із задоволенням демонструють такі сувеніри всім знайомим і не дуже, щоб показати свою приналежність до здорового і спортивного способу життя.

5. Змагання / спортивні змагання клієнтів клубу
Можна організувати в клубі якесь спортивне змагання між абонентами клубу, яке потребує присутність глядачів. Як правило, друзі і знайомі із задоволенням приходять підтримати і повболівати, особливо якщо в цей день буде розіграш призів, нехай навіть невеликих. Як і в разі закритого / відкритого заходу слід підготувати спеціальні пропозиції для такої події.

6. Фотографії членів клубу.
У клубі можна влаштувати щось на зразок стінгазети, де з певною періодичністю розміщувати інтерв’ю з найбільш успішними клієнтами клубу. Люди пишаються своїми досягненнями і обов’язково розкажуть про це друзям і знайомим, тим самим прорекламувавши клуб. Для соціальних мереж можна зробити Селфі з тренером і групові фото, наприклад в футболках з логотипами клубу.

7. Пропозиція для корпоративних клієнтів.
У клубі може бути спеціальна пропозиція для активних людей з організаторськими здібностями. Наприклад, людина приводить займатися 5 своїх друзів і оплачує 50% свого абонемента або людина приводить від 6 друзів і займається безкоштовно. У цьому випадку клієнт буде зацікавлений в тому, щоб не тільки зібрати групу, а й підтримувати кількість людей в ній, а також стежити за купівлею абонементів, коли вони закінчуються.